uz.1s.lv


UZZINI VISU VIENU VIET
 

Ko Ietver Mārketings?


Mārketings apvieno visas tās aktivitātes, kuras uzņēmumam palīdz pārdot vairāk:

Reklāma – uzņēmuma produktu vai pakalpojumu reklāma jebkurā no pieejamajiem medijiem (TV, radio, internets, vide, prese). Reklāma nes rezultātus tikai tad, ja tā ir pamanāma un uz darbību aicinoša, lai to panāktu var izmantot gan emocionālos argumentus (sāpes, mīlestība, bailes, prieks, kauns), gan racionālos argumentus (ietaupīt, izdevīgi, ātrāk, efektīvāk).
Pārdošanas veicināšana – atlaides, lojalitātes programmas, loterijas pircējiem, t.i., aktivitātes, kuras motivē veikt pirkumu.
Sabiedriskās attiecības – attiecību veidošana un nostiprināšana ar uzņēmumam svarīgajām mērķauditorijām (klienti, darbinieki, uzņēmuma īpašnieki, mediji un nozares sabiedriskās organizācijas).
Tiešā pārdošana – informācija par produktu vai pakalpojumu, kas pieejama klientam pirkšanas lēmuma pieņemšanas brīdī un palīdz pieņemt uzņēmumam vēlamo pirkšanas lēmumu.
Tiešais mārketings – konkrētam klientam (esošam vai potenciālam) sūtīta informācija par produktu vai pakalpojumu. Informāciju klientam iespējams nosūtīt pa pastu, e-pastu vai sms.

Galvenais minēto mārketinga aktivitāšu uzdevums ir pārliecināt klientu par savām priekšrocībām.Mārketinga plāna un stratēģijas pamatā ir SVID analīze, kas palīdz izvērtēt savas stiprās un vājās puses, salīdzinot ar konkurentiem. Mārketinga stratēģija ir vērsta uz:

1)stipro pušu nostiprināšanu un to komunikāciju klientiem;
2)vājo pušu neitralizēšanu un uzlabošanu, kā arī šo uzlabojumu komunikāciju klientiem.

Mārketinga plāns ir konkrētu aktivitāšu un uzdevumu saraksts, kas jāveic konkrētā laika periodā un konkrētā secībā, lai sasniegtu mārketinga stratēģijas nospraustos mērķus.Stipro pušu nostiprināšanu un vājo pušu neitralizēšanu palīdz īstenot tirgus izpēte, kas ļauj saprast uzņēmuma pozīciju tirgus nozarē, kā arī sniedz idejas nākotnes attīstībai.
Komentāri (0)  |   Skatīts: 10182x   
- Pievienot komentāru:

Vārds:

Komentārs:

Drošības kods:

Atpakaļ